حــــــامــــــی

حــــــامــــــی

بـــــرای دل خـــــودم

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکهای دوستان

ساعت

لينکهای روزانه

نظرسنجی و آمار

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 62095
تعداد مطالب : 285
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1


من تنهای تنهایم

 کسی دیگر نمی کوبد در این خانه ی متروک ویران را

کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم

درون کلبه ی خاموش خویش چون شمع میسوزم

اما کسی حال من غمگین نمی پرسد

درون سینه ی پر جوش خویش دریای پر اشکم که توفانی به دل دارم

اما کسی حال من تنها نمی پرسد

چون تک درخت زرد پائیزم که هر دم با نسیمی می شود برگی جدا از او

و دیگر هیچ از من نمی ماند

من گریان و نالانم

من تنهای تنهایم

 

 



نظرات شما عزیزان:

شاهرخ
ساعت8:54---3 اسفند 1391
عالی بود به ما هم سریبزنید


nazanin
ساعت16:57---26 بهمن 1391
salam azizam mersi ke rahnamaeim kardi bazam b webam bya

nazanin
ساعت13:10---26 بهمن 1391
salam azizam webet kheily ghashange b web manam bya va mano link kon va khabar bede manam belinkamet
montazeretam


سارا
ساعت12:32---26 بهمن 1391
سلام دوست عزیزمن لینکت کردم دوست داشتی منو بلینک راستی وب تو دوست داشتم

مهرناز
ساعت22:17---20 بهمن 1391
سیلام
وبت قشنگه دادا
بابت لینکیدنتم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حــــــامــــــی تاريخ: یک شنبه 15 بهمن 1386برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خدایا ... دخلَم با خرجم نمیخواند ، کم آورده ام ، صبری که داده بودی تمام شد ، ولی دردم ھمچنان باقیست !!! بدھکار قلبم شده ام ، میدانم شرمنده ام نمیکنی ؛ بـازھـــــــــــم صـبــــــــــــــــــــــــــــــــــــر میـــــــــخواھـم

نويسنده

موزیک وبلاگ

تقویم و اوقات شرعی

وضعیت آب و هوا

امکانات وبلاگ

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز