حــــــامــــــی

حــــــامــــــی

بـــــرای دل خـــــودم

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکهای دوستان

ساعت

لينکهای روزانه

نظرسنجی و آمار

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 62101
تعداد مطالب : 285
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1


برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام

 من از قصه زندگی ام نمی ترسم

من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم

ای بهار زندگی ام اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست

اکنون که پاهایم توان راه رفتن ندارد برگرد

باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را

باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا

باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده

بگذار در آغوشت آرامش را به دست آورم

بدان که قلب من هم شکسته

بدان که روحم از همه دردها خسته شده

این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد

پس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حــــــامــــــی تاريخ: پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خدایا ... دخلَم با خرجم نمیخواند ، کم آورده ام ، صبری که داده بودی تمام شد ، ولی دردم ھمچنان باقیست !!! بدھکار قلبم شده ام ، میدانم شرمنده ام نمیکنی ؛ بـازھـــــــــــم صـبــــــــــــــــــــــــــــــــــــر میـــــــــخواھـم

نويسنده

موزیک وبلاگ

تقویم و اوقات شرعی

وضعیت آب و هوا

امکانات وبلاگ

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز